Hvordan returnerer jeg en vare?

Hos os har du altid 30 dages returret. Husk at alle mærker skal være på varen når du sender den retur i ubrugt tilstand. Retur processerne er forskellige alt efter hvilken vare type du har købt. Læs nedenstående for nærmere heromkring.

Mindre vare

Har du købt en mindre vare, leveret med PostNord eller Best Transport scanne QR-koden eller gå ind på ellos.dk/returns og udfyld returkoden som står længst oppe i højre hjørne på returseddlen. Følg derefter instruktionerne for at registrerer din retur. Du kan nu pakke dine vare og indleverer det hos PostNord eller en af deres mange udleveringssteder. Hvis din følgeseddel ikke har en returkode eller QR-kode, skal du følge returvejledningen på følgesedlen.

Instabox

Hvis din pakke er blevet leveret til et skab med Instabox, kan du booke en retur ved at følge linket og instruktionerne, du har modtaget fra Instabox via sms eller e-mail. Sæt den medfølgende etiket på og aflever pakken i det valgte skab. Du kan læse mere om Instabox retur her.

Større vare

Har du købt en vare og betalt en fragtafgift på over 449 kroner eller fået den leveret med Bring så betegnes det som større vare. Der skal du kontakte os så hjælper vi dig med at bestille en returnering med vores fragtmand. Ved returnering af større vare tilbagebetaler vi det fulde beløb minus returafgift & returfragt.

En returnering kan tage 2 uger, før den er håndteret af os. Når din returnering er blevet behandlet, modtager du en e-mail, der bekræfter returneringen og information om, hvordan tilbagebetalingen sker.

Læs mere på: Hvad koster returfragten?