Meget flot. I størrelse er den som en XL. Men den passer perfekt. Jeg anbefaler den.
Bedømmelse 4 af 5
Verifierad købere
Strik
Ok tilfreds
Bedømmelse 2 af 5
Verifierad købere
Slipper utroligt meget uld
Meget fin cardigan, elsker modellen og kvaliteten, men det der trækker karakteren ned er at cardiganen slipper utroligt mange uldlignende tråde. Det bliver helt håret/uldet i…