Hvis du ikke afhenter din pakke eller modtager din levering inden for den angivne tid, vil den automatisk blive sendt tilbage til os. Når din pakke er blevet returneret og håndteret, vil du få refunderet det beløb, du har betalt for varerne i pakken/leveringen, undtagen eventuelle tillægsgebyrer. Derefter vil du blive opkrævet et gebyr for ikke-afhentet på 49,90 kr, svarende til håndteringsomkostninger og gebyrer fra vores transportører. Hvis du har betalt med konto eller faktura, vil gebyret blive opkrævet på din faktura. Hvis du har betalt med kort, trækkes gebyret fra det beløb, du får tilbageført til dit kort.
Hvad sker der hvis jeg ikke henter min pakke?
- Hvordan sporer jeg min pakke?
- Kan jeg ændre eller annullere min bestilling?
- Hvad gælder hvis jeg vil reklamere en vare?
- Hvordan fungerer hjemmelevering af en mellemstor pakke med PostNord?
- Kan jeg returnere varer fra forskellige ordrer i samme pakke?
- Hvordan fungerer levering med Dao?
- Hvordan fungerer levering med Instabox?
- Hvordan fungerer standardlevering af postpakker med PostNord?
- Hvad gælder hvis jeg vil returnere en vare?
- Kan jeg afhente min bestilling direkte fra jeres lager?