Når vi har sendt din bestilling, modtager du en leveringsbekræftelses-e-mail fra os. Du kan spore din levering ved at klikke på knappen "Spor din pakke" eller "Spor pakke" i e-mailen, afhængigt af om varerne er opdelt i en eller flere pakker. Nogle gange går der et par arbejdsdage, før pakken er registreret hos fragtmanden og kan spores, så vær lidt tålmodig.
Hvordan sporer jeg min pakke?
- Hvordan fungerer hjemmelevering af en mellemstor pakke med PostNord?
- Hvordan fungerer levering med Dao?
- Hvordan fungerer levering med Instabox?
- Hvordan fungerer standardlevering af postpakker med PostNord?
- Kan jeg afhente min bestilling direkte fra jeres lager?
- Hvad gør jeg hvis min vare er transportskadet?
- Hvorfor kan min vare ikke leveres til et udleveringssted?
- Hvad koster leveringen?
- Hvordan fungerer hjemmelevering af større/tungere pakker med Bring?
- Hvordan fungerer Express med hjemmelevering?