Rigtig fin jakke i hvid. Jeg plejer at have størrelse medium, men købte størrelse small. Jeg kunne have den på, men tror at størrelse medium også ville have kunnet passe. Meget fin jakke i h…
Bedømmelse 5 af 5
Verifierad købere
ny favorit
Meget nyttig
Bedømmelse 5 af 5
Verifierad købere
Wenche
En rigtig fin jakke af god kvalitet 🙂 jeg er 168 høj og helt normal kropsstørrelse. Købte M og den passer perfekt. Den sidder ikke tæt, så hvis nogen kan lide det, så gå ned i størrelse.