Meget flot bikinitop. Den eneste ulempe, jeg kan se, er, at indlægsbrystskålene ikke ville placere sig så pænt i stoffet, ved dog ikke, om det skyldtes brystskålene eller min egen barm
Bedømmelse 1 af 5
Verifierad købere
Dårlig pasform
Ser meget fin ud, indtil den kommer på. Der er et mellemrum på siderne, med alt for meget stof. Det ser ikke pænt ud, når toppen stikker ud og man kan se den halve bryst.