Vi har et stort udvalg, der inkluderer både mindre og større varer. Nogle varer opbevares hos vores eksterne leverandører og sendes direkte fra deres lager til dig, mens andre sendes fra vores eget lager. Varerne kan have forskellig leveringstid, og der kan også være begrænsninger i, hvor stor en volumen en pakke må have, før den skal opdeles i flere. Derfor kan din bestilling blive opdelt i forskellige pakker eller leveringer. Du kan altid se den estimerede leveringstid for hver pakke i kassen før du afslutter dit køb, samt på ordrebekræftelsen.
Hvorfor bliver min ordre opdelt i flere pakker eller leveringer?
- Hvordan sporer jeg min pakke?
- Kan jeg ændre eller annullere min bestilling?
- Hvordan fungerer hjemmelevering af en mellemstor pakke med PostNord?
- Hvordan fungerer levering med Dao?
- Hvordan fungerer levering med Instabox?
- Hvordan fungerer standardlevering af postpakker med PostNord?
- Kan jeg afhente min bestilling direkte fra jeres lager?
- Hvad gør jeg hvis min vare er transportskadet?
- Hvorfor kan min vare ikke leveres til et udleveringssted?
- Hvad koster leveringen?