Hvorfor virker min rabat eller rabatkode ikke?

Du skal være logget ind for at se eventuelle rabatter. Mange rabatkoder er personlige og gælder kun på den kundeprofil, som har modtaget tilbuddet via e-mail eller sms*. Hvis rabatkoden ikke aktiveres, når du indtaster koden i kassen, skyldes det normalt, at betingelserne for tilbuddet ikke er opfyldt, f.eks. at rabatten ikke gælder for den specifikke vare. Koden kan også være for gammel eller ikke gælde for din kundeprofil. Du kan kontrollere betingelserne for rabatkoden, når du er logget ind under "Mine tilbud" eller i kassen, når du har indtastet rabatkoden.

* Hvis du har accepteret det tilbud til nye kunder, som du fik, da du tilmeldte dig, fungerer det lidt anderledes end andre tilbud. Der bliver ikke sendt en kode til dig via e-mail eller sms, og tilbuddet vises heller ikke under "Mine tilbud" når du er logget ind. Tilbudet tilføjes automatisk til din indkøbskurv ved dit første køb, hvis rabatten gælder på varen, du har lagt i din indkøbskurv, og hvis du ikke allerede har aktiveret et andet tilbud. Tilbuddet til nye kunder gælder kun ved dit første køb og kan ikke kombineres med andre rabatkoder. Du kan se vilkårene for tilbuddet, når du registrerer dig, men du kan også finde dem på varens produktside.