Hvis der er synlige transportskader ved leveringen, skal du meddele dette til chaufføren, når du tager imod varen og du skal tjekke varen sammen med chaufføren. Chaufføren noterer det på fragtsedlen. Anmeld straks skaden og Kontakt os inden for senest 24 timer, så vi kan anmelde skaden til fragtfirmaet. Ved anmeldelse af skaden skal vi have billeder af emballagen og selve skaden.
Hvad skal jeg gøre, hvis min vare er blevet beskadiget under transporten?
- Hvordan sporer jeg min pakke?
- Hvordan fungere hjemmelevering af større varer med PostNord?
- Hvordan returnerer jeg en vare?
- Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil lave en reklamation?
- Hvad sker der hvis jeg ikke henter min pakke?
- Hvordan fungerer standardlevering af normalpakker med PostNord?
- Hvad gælder hvis jeg vil returnere en vare?
- Hvordan får jeg mine penge tilbage?
- Hvordan fungerer levering med Instabox?
- Hvad koster leveringen?