Hvordan returnerer jeg en vare?

Hos os har du altid 30 dages returret. Returprocessen varierer afhængigt af, hvordan og med hvilken transportør din vare blev leveret. Har du købt flere varer, der er blevet leveret på forskellige måder, følger du nedenstående instruktioner, der passer til de enkelte pakker. En retur tager normalt ca. 2 uger, før den bliver behandlet hos os. Når din retur er blevet behandlet færdigt, modtager du en e-mail, der bekræfter returen og oplysninger om, hvordan tilbagebetalingen sker.

Normalpakke leveret med PostNord eller Best
Hvis din følgeseddel har en QR-kode, skal du scanne den med din mobil eller gå ind på ellos.dk/returns og udfylde den returkode, som du finder på din følgeseddel. Følg derefter de instruktioner, der vises. Hvis din følgeseddel ikke har en QR- eller returkode, skal du følge instruktionerne på følgesedlen. Aflever din pakke hos en valgfri PostNord-forhandler. Husk at gemme den kvittering, du modtager fra forhandleren, indtil du modtager en bekræftelse på, at din retur er blevet håndteret af os.

Pakke leveret til Instabox
Er din pakke blevet leveret til en Instabox-skab, kan du booke en retur ved at følge linket og instruktionerne, du har modtaget fra Instabox via sms eller e-mail. Sæt den medfølgende etiket på og aflever pakken i det valgte skab. Hvis du ikke længere har linket, kan du læse mere om, hvordan man returnerer i Instabox FAQ.

Varer med større vægt eller volumen
Ved returnering af varer med større vægt eller volumen, som er leveret med hjemmelevering, skal du kontakte os, så vi kan bestille returafhentning til dig af vores fragtmand. Hvis du mailer til os, så glem ikke at oplyse ordrenummer, hvilken vare der skal returneres og dine kontaktoplysninger. Kontakt os via vores kontaktformular som du finder under "Kontakt os" her på vores kundeservice sider.

Læs mere på: Hvad gør jeg hvis jeg mangler returlabel? og Hvad koster returfragten?