Kurv
Velkommen til Ellos

Kundeservice

Spørgsmål & Svar

Jeg har et kunde log ind. Hvordan ændrer jeg min e-mailadresse?
Log ind med din gamle e-mailadresse og dit password. Under ”Mine sider ” kan du ændre din e-mailadresse. Her kan du også ændre dit password. Har du glemt dine log ind-oplysninger, så kontakt os på service@ellos.dk eller ring på 70 100 200.

Hvordan ændrer jeg min adresse?
Du kan ikke ændre din adresse på ellos.dk. Hvis du har betalt med kreditkort eller postopkrævning, så send en mail eller ring og oplys dit kunde- eller personnummer. Betaler du med Faktura eller Konto, kan vi af sikkerhedsmæssige årsager ikke ændre adressen. Oplysningerne opdateres automatisk via Folkeregisteret.

Kan jeg ændre, tilføje eller fjerne varer på min bestilling?
Nej, du kan ikke ændre, tilføje eller fjerne varer efter at din bestilling er gennemført.

Hvornår kommer min pakke?
Log ind på ”Mine sider” for at følge din pakke

Jeg kan ikke finde min faktura. Hvad gør jeg?
Log ind på ”Mine sider” efterfulgt af Faktura & Betalinger. Her finder du den information du skal bruge.

Vælger du kontooverførsel er vores bankoplysninger: reg.nr. 6004 kontonr. 2005382.
Husk at udfylde betalingsafsender, navn, adresse samt kundenummer ved bankoverførsel.

Vælger du giroindbetaling er vores gironummer 87560554. Brug betalingskode +71. Indtast derefter BetalingsID/OCR-nummer som findes under Mine sider efterfulgt af "Faktura/Konto".

Hvordan returnerer jeg?
Klik her for at læse mere om, hvordan du returnerer.

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en fejlagtig vare?
Send varen tilbage til os og udfyld returårsag. Brug gerne returetiketten ”MyPack Return” som du finder på din returseddel. Drejer det sig om et møbel eller en større, tungere vare leveret med fragtmand, så kontakt os på service@ellos.dk eller på 70 100 200.

Læs flere spørgsmål & svar »
Ansøg om lån »
Mere info »