Kurv
Lige nu har vi lidt længere leveringstid end normalt, men vi lover at e-maile dig så snart din ordre er på vej!
Velkommen til Ellos

Kundeservice

Bytte & Retur

Sådan gør du, når du bruger den fortrykte returseddel, der kom sammen med din bestilling:

  1. Oplys gerne returårsag, hvis du ikke allerede har oplyst dette på MINE SIDER.
  2. Tag returetiketten “MyPack Return” af.
  3. Klæb returetiketten oven på den gamle etiket på posen/kassen.
  4. Riv retursedlen af.
  5. Læg retursedlen i posen/kassen med varen/varerne. Lad alle etiketter blive siddende.
  6. Tape indpakningen til og aflever returen i postkassen eller på nærmeste postindleveringssted.

Fortrydelsesretten gælder stort set alt i vores kataloger og på vores hjemmeside www.ellos.dk. Fortrydelsesretten gælder dog ikke forseglede lyd- eller billedoptagelser eller plomberede computerprogrammer samt parfumeflasker, kosmetik eller maling, hvis plomberingen/forseglingen er brudt. Fortrydelsesretten gælder heller ikke for specialtilpassede varer.

Hvis en vare skal returneres uden værdiforringelse skal den som udgangspunkt være ubrugt, i ubeskadiget stand og have alle mærker og etiketter siddende. Hvis varen kom i en indpakning skal denne ligeledes følge med i returen, hvis du vil være sikker på at få alle dine penge retur. Behold venligst dit eget undertøj på, når du prøver bade- og undertøj, så hygiejnen holdes intakt.

Sådan tilbagebetales dine penge

Konto/faktura

Bytte/retur reguleres på din konto eller din faktura. Hvis returen ikke ses på fakturaen skyldes det at returen er registreret efter at fakturaen er udskrevet. Du kan selv fratrække beløbet for returen, når du betaler din faktura. Læg eventuel returfragt (39 kr. ved brug af Ellos' returetiket) til og betal det resterende beløb.

Kreditkort

Beløbet tilbageføres til samme kreditkort i løbet af 3-5 bankdage afhængig af ekspeditionstiden hos din bank/kortudsteder.

Postopkrævning

Postopkrævning er ophørt som betalingsform pr. 29. september 2016, men har du betalt os på denne måde og skal have penge, bliver beløbet overført til din bankkonto (venligst oplys bankforbindelse og kontonummer).

Returnering af elektronik

Elektronik: Service og support

Vi samarbejder med førende servicevæksteder og vores målsætning er, at have så korte tider på service som muligt (normalt 2-5 uger.)

Vi giver mindst 1 års garanti på alle elektriske apparater såsom radioapparater, tv og kameraer. Alle eventuelle garantier gælder i Danmark. Din faktura/følgeseddel gælder som garantibevis. Elektriske husholdningsapparater, der er mærket med et T på følgesedlen, har desuden en 2-årig grundforsikring.

Der indgår en elektronikforsikring på hjemmeelektronik og husholdningselektronik købt hos os. Ellos Elektronikforsikring dækker, udover sædvanlig garanti via leverandørens garantivilkår, i 6 måneder* fra og med indkøbsdato. Forsikringen gælder for den oprindelige ejer og bortfalder ved ejerskifte. Du får et nyt produkt mod en selvrisiko på 10%. Meddel på serviceblanketten at du ønsker at benytte elektronikforsikringen.
* For elektronikprodukter med indkøbsdato før 01.05.2016 gælder 24 måneders fri forsikring.

Sådan gør du:

For at returnere en forsendelse skal du udfylde den returseddel, der kom sammen din bestilling, med oplysning om hvad du returnerer og i givet fald, hvilke varer du ønsker at bytte til. Endvidere skal du benytte returetiketten. Vi beder dig så vidt muligt at returnere din vare i originalemballagen.

Dit produkt dækkes af fabriksgaranti samt Ellos unikke elektronikforsikring, men husk, at ved betjeningsfejl som f.eks. fejlindstilling, dækkes du ikke af din garanti/reklamationsret. Hvis en returnering ikke dækkes af fabriksgaranti eller forsikring, risikerer du som kunde at blive debiteret en undersøgelsesomkostning (normalt ca. 500-700 kr.) for at dække de omkostninger som serviceværkstedet har haft. Vi anbefaler derfor at du altid kontrollerer i brugsanvisningen en ekstra gang, inden du indsender produktet til service/kontrol.

Er du ikke tilfreds har du 14 dages fortrydelsesret efter modtagelsen af varen. Giv os hurtigst muligt besked om, at du har fortrudt dit køb, via telefon, e-mail eller brev. Du har ret til at åbne pakken for at kontrollere at varen er fejlfri. Se mere om Fortrydelsesret her.

Fortrydelsesretten gælder stort set alt i vores kataloger og på vores hjemmeside www.ellos.dk. Fortrydelsesretten gælder dog ikke forseglede lyd- eller billedoptagelser, plomberede computerprogrammer samt parfumeflasker, kosmetik og maling, hvis plomberingen/forseglingen er brudt. Fortrydelsesretten gælder heller ikke for specialtilpassede varer.

Hvis en vare skal returneres uden værdiforringelse skal den som udgangspunkt være ubrugt, i ubeskadiget stand og have alle mærker og etiketter siddende. Hvis varen kom i en indpakning skal denne ligeledes følge med i returen, hvis du vil være sikker på at få alle dine penge retur. Behold venligst dit eget undertøj på, når du prøver bade- og undertøj, så hygiejnen holdes intakt

Ansøg om lån »
Mere info »